wtorek, 2 czerwca 2009

Zawstydzona


Rzadko tu zaglądam, aż wstyd normalnie :) Moje genialne koleżanki prezentują swoje twórcze arcydzieła, a ja co? Piorę, prasuję, pracuję i nadstawiam karku za pół świata. Czas pędzi jak opętany, a po 22giej sił już brakuje.
Ciągle obiecuję poprawę, ale bo to ktoś dopełnia postanowień noworocznych?
W celu wyciszenia własnego sumienia wrzucam kartkę zrobioną z okazji narodzin Mikołaja. Żeby nie było, że się nie udzielam :)
Pozdrawiam wszystkie Uroczyskowe Maniaczki! Świat bez Was byłby gorszy ;)

4 komentarze:

Bea pisze...

O Emy!!!
prawie z krzesła spadłam!!!! WPIS U CIBIE!!!! Nono no :)
Moze teraz się sypnie! ;)

Kamila pisze...

haha, Bea to tak jak ja ;)

Emiś, może chociaz raz na miesiąc co?

śliczna kartka - delikatna taka :)

EWA pisze...

Te stopeczki są urocze!! Emiś buziaczek wielki:)

Fabryka Spokoju pisze...

Jestem tutaj pierwszy raz i od razu zauroczenie - tą piękną karteczką! Jest po prostu urocza! :)